Hit å dit.

Då ligger jag här i sängen igen och ska skriva. Men vad ska jag skriva om den här gången? Lovade Ida att uppdatera varje dag när jag skaffade blogg, Än så länge har det gått bra... Kan va för att det alltid är så roligt i början! Jag är sån. Sjukt på i början sen dör det liksom ut. Men jag ska skärpa mig och verkligen skriva every day!

Vaknade imorse, sjukt varmt på rummet och ljust ute, för ljust. Så jag trodde att jag hade försovit mig. Men icke, klockan va bara halv åtta. Bara att somna om igen. Sen vid nio va jag tvungen att gå upp, skulle va hos sjukgymnasten halv elva. Tränade riktigt mycket där idag. Sååå stolt över mig själv. Tummen upp. Efter en timme där åkte jag hem och tog det lugnt några timmar, sen åkte jag till Lödde för att träffa Ida och Lotta. Skulle planera valborg. Det gick sådär haha. Men vi fick skrivit några rader, mest sånt som vi redan sagt att vi ska fixa. Fast nu fick vi det nerskrivit på papper iallafall.
När vi va klara där med fika och planerande (som det inte blev så mycket av) åkte jag hemåt igen.
Väl hemma blev det en promenad en promenad med Sofia. Bestämde igår att vi skulle ta en kvällspromenad vid nio, men det blev lite tidigare istället. Gick längs stranden och pratade om livet:) Härligt, har ju varit kanon väder idag.
Efter det åt jag middag med familjen. Sen va jag godissugen. Som vanligt. Men jag fick godis, för jag och Elin gick ner till centrum och handlade, men bara litegrann.
Och nu ikväll har jag kollat på The Mentalist. Jag undrar om jag kollar på det programmet för att jag gillar det och tycker det är bra... eller för att jag tycker om att titta på Patrick Jane. Han är liksom hur snygg som helst. Andreas ska fixa en dejt med honom åt mig, hur det nu ska gå till?! Undra hur gammal han är?! Kanske ska googla det:)

Nu är klockan mycket för mig, tror det är dags att sova. Kan ju inte sova hela dagen imorgon...
Så, jag säger God natt.

Kommentarer
Postat av: ida

godnatt vännen.

2009-04-21 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0