Tio fina fingrar.

God kväll kära vänner.

Nu ligger jag här igen nerbäddad i min säng. Ensam om ni vill veta. Dagen har varit kanonbra, men har inte gjort allt för mycket. Imorse kände jag mig lite sliten så gick raka vägen och la mig igen efter frukosten, där tillbringade största delen av förmiddag och eftermiddagen. Sen vid fyra tog jag en promenad ner till affären, köpte lite fika som jag ska bjuda på klassen imorgon. Jag ska nämligen åka till Önnestad och hälsa på dom imorgon. Ska bli riktigt kul. Har redan gått 3 månader sen jag slutade, helt sjukt vad tiden går snabbt. Den bara springer iväg. Så jag åker tidigt imorgon för det tar ungefär 2 timmar att åka dit.
Efter mitt fika inköp idag skulle jag bygga på mina naglar. Nu är dom riktigt långa, så det är svårt att skriva. Så se upp med missade bokstäver och stavfel. Men jag är nöjd:)
Nu ikväll har Chrille och Erica varit på besök, dom skulle klippas. Mamma började me att klippa Chrille sen skulle jag klippa Erica, men lyckades inte klippa så mycket innan mamma fick ta över. Ville inte förstöra hennes hår helt, eller göra så att det blev för kort. Så det va säkrast att mamma klippte färdigt det. Efter det provade jag att göra en frisyr på Erica som hon kan ha på lördag när vi ska på bröllop. Hon kommer att bli mycket vacker:)

Nu har jag bestämt mig för att kameran alltid ska följa med mig. Måste ju snygga till bloggen med lite bilder också. Synd bara att jag inte gör mig på bild, men kan ju fota andra istället.

Måste sova nu, så att jag är pigg och glad imorgon.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0