Tråkiga Söndag

Nu undrar jag en sak, varför finns söndagar? Själv tycker jag att dom är meningslösa och tråkiga. Tror aldrig att jag gör något roligt på en söndag, eller jag minns inte senast iallafall.
Idag har varit en sån där onödig dag.
Vakna, frukost, sova igen, tv, mat.... Typ bara en massa skit.
Jag åkte faktiskt en sväng till Center Syd idag igen, jag och mamma skulle handla på maxi. Men så ville jag in på Center Syd eftersom när jag va i stan med Ida i torsdags hittade jag en super söt tröja/blus på Lindex men provade aldrig den. Och nu har jag tänkt på den hela helgen och ville prova den idag och sen köpa den. Men herregud, den va ju inte alls fin. Så besviken och så onödigt. Så det blev ingen shopping idag, bara besvikelse.
När jag kom hem gick jag och Andreas ut på en promenad med Nikkie. Härligt faktiskt, ja det som va bäst med denna dagen. Förresten så missade jag solen idag eftersom jag åkte och skulle "shoppa" istället. Inte alls kul...

Imorgon skulle jag ha åkt till Prag i en vecka med skolan. Om det inte hade varit för min rygg och att jag inte hade varit tvungen att sluta skolan i januari. Skit. Jag som hade anmält mig och betalt och allt. Tråkigt. Men jag hoppas på att dom andra får roligt. Såå gör mig inte besviken, utan have fun:)

Nu ska jag sova, har varit trött hela kvällen.
Sov gott. Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0