Underbara Fredag

Nu ska första glaset vin hällas upp:) Ida fixar. Skål!
Har haft en perfekt dag & natt tillsammans med Ida. Åkte till hennes place igår eftermiddag för att göra stan. Senare på kvällen åt vi Kinamat och umgicks. Alltid lika roligt. Sen somnade jag till filmen som vi skulle se. Typiskt!

Idag började dagen med en god frukost vi två på tuman hand. Efter det promenerade vi ner till stranden, satt och hade det mysigt. Och hittade på hyss:) Sen blev vi rastlösa och ville göra något så då gick vi och spelade minigolf. Måste berätta: Jag vann. Det va på väg till minigolfen som vi kom på den briljanta idén att jag ska börja blogga. Så nu sitter jag här efter mat, en dusch och med nymålade naglar och skriver mitt första inlägg. Roligt... jag håller vad jag sagt.
Tyvärr hinner jag inte mer just nu, då jag ska snygga till mig inför kvällen. Blir vin och grillning med tjejerna:) men inga killar:(

Ha en toppen kväll allihopa, för det ska jag!
Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0