Älskade Nikkie<3

4 Augusti 2008

Idag är det ett år sedan Nikkie kom hem till oss. Tiden har gått så snabbt.
Minns när Andreas och jag skulle åka och hämta henne, långt ute på landet.
Jag hade längtat så mycket.
Andreas hade länge velat ha en hund och i juni föddes en ny kull med Nikkiesar.
Han valde den sötaste och finaste!
Det va full storm den dagen och vi fick köra lungt hem sent på kvällen. Nikkie låg i mitt
knä och skakade en massa. Hon som inte förstod att hon skulle få den bästa framtid.
När vi kom hem till Bjärred körde vi hem till mamma och pappa och Andreas visade stolt upp henne.
Det första hon gjorde när vi satte ner henne va att bajsa i trappuppgången:)
(Tur för henne att det inte va i mitt knä)

Ett år har gått och många fler ska vi få tillsammans.







Du är vår lilla skrutt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0