Älskar dig!

Världens finaste inlägg var det senaste i min blogg. Från min bästa vän:)
Tack tack tack.

Tänkte att jag ska va lite bättre på att skriva. Men det går ju inte så bra ändån när jag säger det, bara ibland.

Hmm, vad har jag gjort de senaste dagarna?
Jag minns knappt.
Jo, jobbat en massa.
Och i helgen va jag i Småland på kräftskiva. Mycket roligt...

Nu ska jag snart jobba igen så måste kila och duscha. Sen måste jag städa undan lite, så hörs senare ikväll!

På torsdag ska jag på dejt. Och inte med vem som helst, utan med Ida.
Jag har bjudit ut henne, för att hon är så fantastisk.
Och tänka sig: Hon sa Ja!



Mycket vacker bild jag hittade<3

Kommentarer
Postat av: ida

haha vilken fjortisbild. du e för söt!

2009-08-25 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0