Goooo morgon

Nu har jag vinkat av de gamle. Hoppas dom får det mysigt och skönt!

Efter det sov jag en stund till, behövde verkligen detta. Ville egentligen ut på en promenad nu, men vädret tillåter inte att jag går utanför dörren. Hatar regn. Så istället ska jag fortsätta ligga här i sängen och kolla på en film. sen ska jag laga lite mat till ikväll då jag ska jobba. Börjar fyra idag... Jippie vilken rolig lördagkväll. Men jag ska inte klaga, för jag får en slant i plånboken. Behövligt!

Igår hade vi myskväll med familjen. Jag och mamma kollade på en riktigt bra film, kommer inte ihåg vad den heter och jag orkar inte gå ut och hämta den. Men bra va den.

Pratade nyss med Ida. Åhhh hon kommer att få en helt underbar dag. Också får hon se snyggingen...
Lite, men bara lite avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0