Grodmördare

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, jo hälsat på farmor och farfar som va på besök och varit på allmänt dåligt humör. Jag är trött, så jag sov ganska länge, typ till kvart över tolv. Så inte så konstigt kanske att jag inte gjort något.

Jag har jobbat en massa dom senaste dagarna. Igår va jag så snäll att jag tog Carolines pass så att hon fick va ledig.
I lördags jobbade jag kväll och i söndags morgon. Efter jobbet i söndags åkte jag hem och vilade lite. Sen skulle jag träffa Ida:) Och eftersom vi båda va trötta så velade vi mest om vad vi skulle göra. Ville åka in till stan och äta, men eftersom motorvägen är avstängd va det så sjuka köer att vi sket i det. Istället slutade kvällen på Mc donalds och med film. Som vanligt, eftersom vi har världens sämsta fantasi.
Vi köpte iallafall gatkritor och skulle ut och måla, men eftersom det regnade fick vi spara det till en annan dag. Vi ringde halva Lödde runt för att slippa kolla på film själva, och det slutade med att Tobbe sa att vi va välkomna.
Så vi åkte dit med den sämsta filmen på länge och kollade bara en stund, satt och snackade och åkte hem igen.

Igår efter jobb kom Caroline och hämtade mig, vi skulle hem till Charlotte och äta kräftor. Vi åt och åt och åt... Jag har nog inte varit så full i magen på länge...
Efter maten kom vi på en idé. Vi skulle se Lotta på liseberg, men vi ville spela bingo, så snabbt körde vi till Maxi för att köpa tre lotter.  (Också va jag tvungen att köpa lite godis eftersom det satt en söting i kassan). Tyvärr vann vi inget på bingon. En vecka till Cypern hade ju inte varit fel.
Blev en nykter kräftkväll eftersom alla skulle köra hemåt.
Men det är ju inte fel, då mår jag ju bra idag:)

Senare på kvällen när vi skulle hem körde Caroline mig till Shell där min bil stod, på vägen lyckades vi mörda en massa grodor. Vägarna va ju fulla med paddor. Stackars dom, det blir många begravningar idag.

JAG VILL FESTA. VARFÖR INTE IKVÄLL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0