Halv ett

Sov riktigt länge idag.. Vaknade halv ett och nu har jag precis ätit frukost. Måste ha varit riktigt trött. Igår jobbade jag hela dagen. 8-16.30 och det är verkligen hela dagen känns det som. Efter det åkte jag hem och vilade en stund och gjorde vid mig, för klockan halv åtta skulle jag va hos Linda. Hon hade sin födelsedagsmiddag igår med bara en massa tjejer.
Åt en god middag och snackade, sen bar det iväg på äventyr:)

I torsdags fixade jag här hemma och på kvällen åkte vi ner till stranden och jag tittade på när dom andra spelade handboll. Haha jag kommer att bli en utmärkt coach:)
Va såå stolt igår när tjejerna inte drack igår. Bra där. Tönt jag e!

Nu ska jag göra vid mig för snart ska jag till jobb igen. Börjar tre idag och jobbar hela jävla kvällen.
KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL.

Kommentarer
Postat av: elli och ella

Frågestund fram till klockan 22.00

Kika in

2009-08-01 @ 17:45:45
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0