Helsingborg.

Då har vi haft en underbar dag i Helsingborg. Började med att Matte ringde och väckte oss vid halv 11, sen blev det litta frukost och efter det gick vi ner till stranden.
Riktigt gött var det att ligga där, och fin utsikt hade vi också.
Jag tror att alla snygga killar finns i Hbg, helt sjukt vilka sötnosar där va på stranden.

Besöket på stranden blev inte så långvarigt. Var där kanske i 3 timmar. Men jäklar vad solen tog idag! Ritkigt najs e det, vi älskar ju att bli bruna och fina :)

Efter stranden blev det en promenad till Ica för att handla lunch. Lunchen blev fiskgratäng i räksås. Riktigt gott var det att få ner i magen.

Sen bestämde vi oss för att åka till Väla för att se vad butikerna hade att erbjuda.
Sen var vi ju tvugna att dricka en kopp kaffe, för vi höll på o somna varje steg vi tog.

PP hittade en väst från Gina och två tröjor på herravdelningen på HM. Riktigt fint :)
Jag hittade ett par leggings på Vero Moda. Helt okej köp! Men hade gärna hittat något roligare...

Efter det blev det en runda på Coop för att handla middag, vi försökte vara ekonomiska men det går ju inte om man heter Pernilla och Ida.
Shiit vad det är dyrt med mat, vi pallar inte det alltså...

Haha, när vi körde hem till lägenheten så kom vi lite fel på det. Så PP skulle vända. Så hon började köra in på en väg och då ser jag att man inte får köra in där.
-"DÄR FÅR MAN INTE KÖRA IN!!!!"
-"Oj nej det får man ju inte, säger PP och svänger över på en gång för gående. För att sen backa och köra ut därifrån. Vilket inte alls gick bra för där va bilar bakom henne som skulle köra in på gatan. Hahaha, så där står vi med helt sne bil och vet inte vad vi ska göra.
Men PP löste det hur bra som helst genom att backa och sen köra in på gatan som man inte fick köra på. Så lite busiga har vi varit idag :)

Nu e vi hemma och PP duschar bort all svett, vilket jag också borde göra om vi ska få träffa några snyggingar idag. För jäklar vad vi luktar!

Sen e det vin och middag som gäller och efter det tänkte vi dra till Tempel för fest och dans hela natten. Kommer bli en sjukt rolig kväll.

Hörs imorgon när vi har nyktrat till och varit o stekt på stranden.