Hemma

Dålig uppdatering igår. Så är det när man är full 24 timmar om dygnet.. Nä där ljög jag lite, men hade fullt upp hela dagen igår. Jag & Ida va ute i fredags igen i Helsingborg, hade en riktigt rolig kväll. Igen:) Va hemma lite tidigare än i torsdags, kanske för att vi tog taxi. Den västa taxichauffören jag någonsin åkt med. Sjukt otrevlig. As.

Igår vaknade jag vid halv elva, började städa och fixa lite. Sen gick vi ner till stranden. Stranden i Helsingborg är helt fantastisk, känns som vi ha varit utomlands. Efter någon timme där gick vi tillbaka till lägenheten för att packa och städa det sista. Och vid halv tre körde vi hem. Precis när vi kom utanför Helsingborg började det spöregna, och vindrutetorkarna slutade fungera. Så det va bara att hoppa ut i regnet och dra i dom. Ja jäklar vad det regnade, fick köra sjukt sakta för såg inget alls på av vägen. Vi blev lite ledsna, vi skulle ju sitta ute i solen och titta på fotboll när vi kom till Lödde. Men vi kom på en ny lek i bilen, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, skrattade sjöng och hade roligt. Och blev lyckliga när vi kom till Lödde, för där sken solen. Kan alltid lite på Lödde, men inte i fotboll för dom förlorade. Men det va ändån mysigt att sitta där i gräset, beundra utsikten och steka.

Efter fotbollen åkte vi hem till Ida för att hjälpa till att resa tältet till ikväll. Och sen åt jag en god middag med Ida och hennes familj. Där någongång mellan tältresning och middag bestämde vi oss för ännu en utgång. Så några vinglas och timmar senare dansade jag Ida Therese och Fredrik för fullt på Hipp.
Rolig kväll som avslutades i Lödde.

Idag är jag bakis och mår inte så bra. Men ska snart kasta mig i duschen för sen väntas fler vinglas på Wallins kräftskiva. Så det är bara till att må bra för nu blir det fest:)



Jag och min fin fina vän!

Kram
Pepperiina Pepperiina

-Hello, my name is Pepperiina and I want ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0