Perfekt!

Nu börjar jag jobba om en halvtimme. Så egentligen är det kanske smartare att klä på mig än att sitta här halvnaken och blogga. Men ska snart...

Har varit en skön morgon. Har fixat med rena kläder och annat, läst tidningen haha och legat på spikmattan.
Pratat med Ida två gånger också hann jag med ett samtal med Sofia.
Vi ska träffas på lördag och promenera hem från Lödde till Bjärred. Inte klokt vad hon får mig till att göra en massa.
En hel veckas promenad på en och samma gång.

Ikväll kommer Ida hem till mig så ska vi äta lite och dricka vin.

Men innan det väntar fem timmar jobb. Så det är bäst att jag klär på mig nu och hoppar på hojen så att jag inte kommer försent. Vore inte bra.

Ha en fin dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0