Ska snart sova..

Ska bara blogga först...

Idag har jag inte gjort så mycket mer än tvättat, handlat och sovit länge. Idag väckte mamma och pappa mig klockan halv nio för pappa hade gjort frukost. Han va så duktig att han hade bakat scones sådär på morgonkvisten. Så vi åt frukost tillsammans, sen höll jag på att trilla ihop av trötthet så jag gick och la mig igen och sov till halv ett. Mysigt!
Nu ikväll har vi ätit middag hela familjen tillsammans. Blir ett jäkla kiv och ingen lyssnar.
Idag har den bästa mamman och den bästa pappan bröllopsdag. Så då va det ett lycket tillfälle att samla hela familjen och ge dom en fin blomma. Många många fler år ska det bli.

Igår städade jag mitt rum, behövdes verkligen. Hittade en massa skit och slängde en massa skit. Också tittade jag på Madicken. Du är inte klok Madicken hette den. Alltså att titta på barnfilmer är så underbart. Finns inte många saker som är mycket bättre, kan bara komma på EN sak just nu. Och det slår allt.
Efter det åkte jag till Lödde så åkte jag och Ida till Eslöv för att titta på fotboll. Bra match, speciellt sådär mot slutet. Tyvärr missade vi dom första 20 minuterna bara för att vi inte hittade dit. Vi körde ju dit i lagom tid, men blev ändån försenade. Efter matchen körde vi till Kävlinge för att besöka en person, men hon va inte hemma. Så jag hoppas på att det blir ett nytt besök dit snart. Sen körde vi hem för kissepaus och sen bar det av till åkrarna, tyvärr hittade vi inte någon färdig skörd så vi körde tillbaka till Lödde. Där blev det biljakt och polissamtal... Och där tog det slut, nu orkade jag inte berätta mer om den kvällen, haha. Kanske för att jag inte vill berätta mer om när vi såg bilen och ringde polis.

Nu ska jag iallafall sova. Måste nog det nu. För klockan halv sex ringer klockan. Sen ska jag jobba och slutar inte förrän klockan tre.

Tror det kommer att bli en bra dag imorgon!

Sov sött.
Pernilla P.P Pepperiina Petronella Pepperoni Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0