Snart dags

Snart är det dags för att gör vid oss för kvällen. Har vaknat nu efter att vilat en stund, just nu tittar vi på American Idol. Sjukt mycket bättre än vårt Idol. Men så är det väll med allt!

Hela lägenheten ser ut som att ett krig har brutit ut. Herregud, vi har inte ens varit här i två dagar, men här är saker överallt. Imorgon måste det städas rejält innan vi åker hemåt. Och jag måste komma på något med hur jag ska lyckas få mattan ren. Här ser typ ut som här va värsta festen igår och att det är 15 killar som bor här.
Vi är otroliga.

Nu ska jag försöka tjata med Ida ner till affären (efter att vi sett finalen av Idol).
Vill du följa med mig Ida?
- Du kan svara här med en kommentar.

Hoppas på den bästa kvällen.

Imorgon ska vi åka hem på eftermiddagen för att se Lödde spela, dom spelar mot de söta Trelleborgarna. Sen på kvällen ska vi ut på äventyr, vill inte berätta vart nu:)

Kommentarer
Postat av: ida

kanske

2009-08-07 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0