Snart ska jag sova

Skulle titta på lyxfällan nu ikväll, men det va tråkigt nog repris av ett avsnitt jag redan sett. Tråkigt.
Har varit och jobbat idag och när jag kom hem lagade jag mat, åt den framför TV:n, sen la jag mig och tittade på Tv.
Och nu har det varit datorn en stund. Har kollat på bil:) Vill ha vill ha.

Imorse va jag uppe tidigt, vid halv sju. Fast jag inte började förrän halv två. Jag skulle träffa Caroline i Lödde klockan åtta. Vi skulle åka till Maxi och handla fika och hårfärg. Sen åkte vi hem till henne, och där klippte jag henne och färgade hennes hår. Blev mycket fint och vi båda var nöjda med resultatet. Jag va mest nöjd med att jag lyckades klippa det rakt och inte alldeles snett.
Sen satt vi och snackade skit och spelade spel. Och JA, jag är en dålig förlorare. Efter det fcik jag skjuts till jobb och jobbade ett par timmar.

Ska snart gå och lägga mig. Men först ska jag äta en av mina goda kanelbullar som jag så duktigt bakade igårkväll.

PS. Charlotte! Om du läser, så har jag kollat om dina glasögon ligger här. Tänka sig att jag kom ihåg det. Det låg ett par svarta (kanske inte säger så mycket) vid dörren som kan va dina. Svårt att beskriva dom bättre. Men jag tar med dom så får du kolla. Bra va?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det låter som om det skulle kunna vara mina=) dom är svarta, märket Kenneth Cole... Va bra=9 jag saknar dom, fast nu är väl solen slut för iår!!

Ta med dom på måndag på inventeringen=)

PUSS!

2009-08-28 @ 11:56:13
URL: http://charlottea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0