Back from Greece.

Jag är trött, så trött, efter allt väntande på buss, båt flyg, tåg och bil idag. Jag har hunnit med en massa transporter.



Men nu är jag hemma och ligger i min egna säna. Det är inte klokt vad man kan sakna sängen när man är borta.
Har haft en helt fantastisk vecka med en massa sol och bad. Jag har då inte varit någon badkruka och jag har varit riktigt duktig på att smörja in mig med solkrämer, men ändån lyckades jag bränna mig andra dagen.
Vi har varit på en Grekisk ö som heter Thassos.



Mysig och fin ö. Fast det är egentligen en ö för pensionärer. Fanns inte mycket att göra, inte allt för livat om kvällarna. Bara till att hänga på strandbaren och dricka drinkar. Maten va inte speciellt lockande, har mest proppat i mig en massa bolognaise och ostburgare. Men det va gott i allafall.
Jag och Cissi har haft det riktigt bra. Men det är ändån najs att va hemma igen, fastän jag inte alls ville åka hem imorse.
När jag kom till Sverige hämtade Mamma och Pappa mig, sen åkte jag hem och va så duktig att jag packade upp väskan direkt. Sen gick jag ut på en promenad med Nikkie och pratade med min bästis.
Måste ju se till att motionera nu efter en massa chips, godis och nutella. Fast vågen var den samma! Skönt skönt.
Jag är så sjukt trevlig, så jag har fått en massa nya vänner. Men jag kommer inte att umgås med dom i framtiden, då alla va gamlingar som jag var så snäll att jag pratade med.



Fast jag bara varit borta en vecka, så har jag ändån haft sjuk hemlängtan. Allt det bästa i mitt liv finns i Sverige.
Och första kvällen när vi skulle sova berättade jag min lista över saker jag redan skanade och ville hem till:
Min familj
Ida
Nikkie
Bloggen (beroende eller vad?)
Sängen

Men nu kan jag va lugn och sova gott, för jag har träffat familjen och Nikkie, pratat med Ida och bloggar nu i sängen.
Bra va?

Nu är jag så fruktansvärt slut att jag måste sova.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0