God morgon

Sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade.

Idag ringde klockan tidigt, jag hade ett uppdrag att lösa.
Får se hur det gick med det:)

Idag ska jag ha en slappedag. Ska städa mitt rum. Blir alltid så jäkla stökigt, förstår verkligen inte vad det beror på. Också ska jag rensa min garderob, den är i stort behov av en tömning, eftersom jag inte kan få in det som är rentvättat.

Sen ska jag läsa lite handbollsregler, ringa och boka tid till en ansiktsbehandling, ringa Linda och kolla hur vi gör ikväll... Ja jag har en massa att göra, men inget som är över roligt... Jo det skulle va att läsa handbollsreglerna då:) och att ringa Linda. Typ allt utom städningen...

Låt mig slippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0