God natt

Dags att nanna. Jag är trött och då är jag värd att sova.
Ikväll har jag vatt hos Ida. Hämtade henne på CS, köpte en present till Linda eftersom hon fyllt år och ska ha middag på fredag. Också lyckades jag hitta lite till mig själv. En tröja på JC som jag och Ida köpte likadana, ett vitt linne och ett läppstift - som håller i sexton timmar. Det ni, det är grejor det. Egentligen tycker jag inte om läppstift, eller jag kan inte använda det, eftersom jag putar så konstigt med mina läppar då. Men det är sjukt snyggt så jag ska försöka att se normal ut.
Sen åkte vi hem till Ida en stund innan vi åkte tillbaka till CS för att äta. Efter det hyrde vi film och köpte godis.
När jag skulle hem fick jag en kram av Ida, men kramen avslutades när jag märkte att Ida tagit upp sin sko för att lukta i den samtidigt som hon kramade mig. Märklig kvinna... Haha

Jag och Ida bestämde att vi ska bosätta oss i Helsingborg ett par dagar nästa vecka för att festa och shoppa. Ska bli fett najs:)

Ja och nu ska jag sova, efter att jag kollat facebook och några andra bloggar.

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0