Om jag ska sova...

Kom hem från Ida för en timme sen. Har haft den bästa dagen på mycket länge, lång, gjort mycket och haft kul. Jag åkte till Ida imorse så att jag va där klockan sju (fick skjuts av min bror) annars hade jag varit där vid åtta istället. Satte mig i en fåtölj och somnade när jag tittade på Ida som klädde på sig.
Sen väckte hon mig, då skulle vi köra ner till Maxi och handla fika. Handlade en massa bullar, dricka, pålägg och kex. Hemma igen fixade vi till en massa goa bullar och åt en underbart god frukost.
Klockan 8.58 kom Julia och Rebecka och frågade om vi va klara. Vilket vi va, så klockan 9.00 rullade bilen, som bestämt.
Sen åkte vi till Skånes djurpark och hälsade på alla släktingar, fikade och hade kul....

Och gud vad trött jag blev, så jag måste fortsätta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0