Snart jobbdags

Kom nyss hem från Ida och la mig precis i sängen. Åkte till henne vid sex tiden och vi funderade en massa på vad vi skulle göra ikväll, middag på lilla torg, bio, äventyr... Ja en massa. Men det slutade med att vi stack ner på Maxi, handlade mat och godis och sen tittade på allsång och Viktorias födelsedag. Kan lugnt säga att MÅNS ÄR SÅ JÄVLA SNYGG ATT JAG NÄSTAN DÖR NÄR JAG SER HONOM. Varför är det inte han och jag istället?
Innan idag va jag och mamma på en shoppingtur på Nova, jätte längesen vi hade en dag tillsammans. Så det känns härligt att vi hade det idag. Det ska vi ha på torsdag och fredag också då vi ska gå på Sjöbo marknad hela dagarna. Tradition:)

Ja och jag sa ju att jag skulle berätta mer om dagen igår när jag va lite piggare, inte för att jag är det nu men. Borde egentligen sova eftersom jag börjar jobba klockan kvart i sju.. Men lite kan jag skriva iallafall.
Efter besöket på Djurparken som va riktigt kul åkte vi hemåt med små tjejerna. Någongång på djurparken eller på vägen hem bestämde vi oss för att pierca naveln, jag och Ida då alltså. Men tjejerna ville följa med och titta. Vi åkte till centrum i Lödde, men som som piercade där hade semester. Så istället åt vi linch på Sibylla och åkte sedan hem för att googla olika piercingställen. Alla som vi ringde till i Lund hade semester, och till sut hittade vi en i Malmö. Hon slutade klockan sex och nu va klockan snart fem så vi kastade oss in i bilen och åkte till Malmö.
När vi väl hittade studion va vi lagom svettiga. Sprang åt fel håll när vi letade så vi fick gå hela vägen tillbaka igen, men till slut hittade vi rätt och satte nålen i naveln.
Som tur va blev tjejernas föräldrar inte arga på oss när vi tog med dom dit, vi lugnade dem med att dom sagt att dom aldrig skulle göra det eftersom det såg så läskigt ut.
Julia som är 10 år sa: Jag ska aldrig pierca naveln... Men om jag ska göra det ska jag va nersövd och ha bedövning. Haha, sött sagt.
Sen avslutade vi kvällen med att äta jordgubbar och glass alla tillsammans.
Sommar<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter mysigt snäckan!:)

Hoppas du får bra dagar på sjöbo marknad:)

Kan säga att när jag tog min piercing så hade jag sånt Emla (lokalbedövning) plåster på navlen innan:) Hahaha.. Det hjälpte lite grann:) Så jag kan förstå henne!

2009-07-15 @ 22:24:54
URL: http://charlottea.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Hej!

Tack så mycket för grattishälsningen! Dagen var underbar. Hoppas allt är bra med dig?

2009-07-18 @ 20:28:52
URL: http://miiilooo.blogg.se/
Postat av: ida

Men uppdatera någon gång då!

2009-07-22 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0