Söndag kväll

Hej hej.

Då var det söndag igen. Har jobbat idag och slutade vid fyra, stack en snabb sväng inom Maxi och har hunnit med att städa mitt rum också. Sa till mamma imorse att hon skulle säga att jag inte fick bo här längre om jag inte städade. Så det gjorde hon, hon sa att jag fick flytta till källaren om jag inte snyggade till här idag. Så nu har jag plockat undan lite iallafall. Skulle vilja hyra Calles kompisar till att städa extra noga här. Undra om dom ställer upp?!
Ikväll ska jag till Lödde och träffa Ida och Linda. Får se vad vi hittar på, jag hoppas på att det blir ett dopp iallafall. sjukt najs väder ikväll.

Den senaste veckan har gått riktigt snabbt. Jag har jobbat de senaste fyra dagarna och inte hunnit med att göra så mycket, inte mer än umgåtts med Ida och kollat film. Har sett en hel del filmer nu i veckan.
I tisdags va jag Ida och Lotta på Liseberg. Hade en riktig toppen dag. Vi köpte åkband men lyckades inte åka så många karuseller, jag åkte 3, Lotta 4 och Ida 5. Så kanske lite onödigt med åkband:)
Vi åt sockervadd och satt och snackade en evighet. Sen spelade vi en massa, tyvärr vann jag ingenting alls. Både Ida och Lotta fick några gosedjur var. Och jag blev avundsjuk... Varför? Vet inte. För vad ska jag med dom till?!
Efter vår dag där åkte vi tillbaka till Skåne och tittade på film. Sen sov jag hos Ida. Skönt:)
På Liseberg gick vi, eller jag, och spanade in killar. Men det finns ju inga snyggingar någonstans. Jag blir så trött.
Så jag åkte tillbaka till Skåne utan en man.
Förresten har jag bestämt mig för att aldrig mer köra i storstan. Herregud, höll ju på att krocka på alla håll och kanter.
Lotta filmade in mig när jag va ganska så hysterisk i bilen och inte ville något annat än att parkera den och aldrig mer köra. Hihi

Imorgon ska jag Ida och Lotta ut på äventyr igen. Då ska vi åka till Skånes Djurpark. Vi ska sno deras grannars barn så att dom också får en rolig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0