Sovtajm

Nu ska fröken Persson sova. Eller ja hon måste. För ska snart upp igen. Ska va hos Ida i Lödde imorgon vid sju tiden, sen ska vi handla en massa mat och packa picknickkorgen. Sen vid nio åker vi till Skånes djurpark, blir bara jag och Ida och två småtjejer. Men det kommer att bli kul. Hoppas bara på att det är sol.

Hade en jättemysig kväll med Ida och Linda. Började med att jag körde till Lödde och åt grillat med Ida och hennes familj. Sen hämtade Linda oss, så körde vi till Maxi och handlade godis (av den söta killen i kassan). Lyckades nog göra bort mig lite. Men men. Sen åkte vi ut till hamnen och satt och snackade och krängde allt som vi handlat. Efter ett tag körde vi mot Lödde igen och hyrde film och åkte hem till Linda. en riktig skräckis. Knappt att vi vågade gå ut till bilen när vi skulle hemåt.
När jag släppte av Ida fick jag sitta och vänta tills hon kommit in och stängt dörren. 




Ikväll har det varit vi tre:)


Nu är det dags att sova.
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0