Torsdag 2/7

Har nyss duschat och håller på att göra vid mig, men jag är fan lika svettig igen. Fan vad varmt det är. Men jag klagar icke. Idag har jag gjort en massa och motionerat en massa (hör och häpna).

Imorse vaknade jag utvilad men varm som en bastu, så jag kunde lika bra gå upp. Så vid tjugo i nio imorse tog jag en lång promenad med Nikkie, hon blev glad men varm. Efter promenaden åt jag en god frukost sen kilade jag och mamma ner till stranden här i Bjärred, där vi låg och prassade i två timmar.
När jag sen kom hem väntade jag på att Ida skulle ringa och säga när vi skulle träffas. Men det gjorde hon inte, så då satte jag mig på balkongen och läste veckorevyn. Sen ringde Ida, men hon hade allt för mycket att göra så vi hann inte ses idag innan hon började jobba.
Då bestämde jag mig för att cykla till Lomma istället och umgås med Chrille och Erika. Så det gjorde jag och väl framme i Lomma höll jag verkligen på att dö av värmen.
Men tur va så cyklade jag, Chrille, Erika, J och en till ner till stranden och tog ett dopp och solade lite till.
Sen va det bara för mig att hoppa på igen och cykla hem till Bjärred. Snart ska jag tillbaka till Lomma för vi ska grilla där ikväll. Gott!
Längtar efter en grillad köttbit.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0