Trollungar

Nu är jag färdigäten. Va duktig och lagade maten också, men till en hel armé, för det blev en massa över. Så någon som vill komma på middag - så är ni välkomna.

Glömde berätta varför förra rubriken heter bilägare. Det är inte så att jag har köpt en bil, fast jag vill. Nej jag är bilägare i två veckor nu, när Andreas är på semester. Skönt skönt!

Trollungar då? Jo det är mina små flickor som jag ska va ledare till. Trollungar är det vad laget heter. Laget i handboll och jag är handbollsledare. I ett år ska vi träna för fullt nu, så blir det Åhus nästa år. Hur duktiga/dåliga vi än är. Men jag är säker på att jag ska kunna ta dom till SEGER. Ska bara lära mig handbolls reglerna först. Så håll tummarna och heja på trollungarna - DOM KOMMER ATT VA BÄST. Lika bra att ingen annan ställer upp, ni kommer bara att gå hem gråtandes.
Vi bestämde oss för att va med på fyllan, och vi håller alltid vad vi sagt.
Imorgon kväll är det träning, Ida har fixat bollen och smygtränat lite, men imorgon blir det allvar.
Då ska ni få se lite bilder från det.

Nu ska jag och Nikkie ut och spana. Jag satt på balkongen och såg några flyttnissar som va snygga. Så måste ut och ta mig en titt. Bra att ha Nikkie:) Hon älskar ju killar också och går fram till alla, ibland kan det va bra, andra gånger PINSAMT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0