+ 69 år

Ja så känner jag mig ikväll, mina 21 år + 69 år = 90 år. Ja, jag känner mig som en gammal 90 åring. Fast det kan jag egentligen inte veta, men jag kan tänka mig att en 90 åring känner sig så här trött, sliten och alldeles förvirrad.

Sitter och kollar på Beck. Men nu är det nyheterna så då passar jag på att skriva lite. Har redan sett denna Beck filmen förut, men jag kan verkligen inte komma ihåg hur den slutar. Nu börjar den snart igen, men jag ska allt skriva lite till först.

... Vad har jag gjort de senaste dagarna?
Jo jag har saknat Ida en massa, hon åkte till London i torsdags, så jag har inte träffat henne på lääääänge. Men hon ringde för en stund sen och sa att hon satt på tåget och va hemma i Sverige. Och glad blev jag. Imorgon ska vi hänga hela dagen tillsammans. Och göra det som vi är bäst på:) Bara umgås!
Också blir det ett litet hej när vi ses med en stor kram och ett hej då med en stor kram när vi avslutar dagen. För på onsdag är det min tur att lämna Sverige.

I onsdags förra veckan åkte jag och Andreas hem till mormor och morfar och åt pizza och lämnade Nikkie. Sen sov vi där och Andreas åkte hem till jobb tidigt på morgonen, men jag stannade. Så när vi hade ätit frukost gick jag och morfar ut på en låååång promenad med hundarna, Nikkie och Toker. Vi va ute och gick på stigar, gator och skogar i nästan två timmar. Sen flöt dagen på med en massa mys och god mat.
På fredagen tog jag bussen hem och åkte raka vägen till jobb. Eftersom jag är så snäll sa jag ja till att jobba midsommarafton, eftersom ingen annan kunde... Eller ville.
Kvällen på jobb gick väldigt snabbt. När jag kom va det full kaos, då det va strömavbrott på hela stället. Men är man ett bra team fixar man allt!
Så nu har jag jobbat de senaste fyra dagarna. Kanske därför jag känner mig som en gammal tanta.
Men jag har hunnit med att ha kul också:) Har myst och snackat en massa med en trevlig typ.

Nu ska jag kolla Beck igen. Och efter det ska jag sova. Sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0