FJÄRILAR I MAGEN

För snart åker jag. Eller ja, jag ska ju hinna med en massa innan jag är färdig att åka. Men typ snart.
Nu tänkte jag slänga ner allt i resväskan, annars blir det lite svårt att sova eftersom allt ligger på sängen. Men det är kanske någon som har en säng att låna ut eller dela med mig?
Ska bli såå himla skönt skönt skönt. Att bara få njuta och inte göra någonting. Imorgon åker vi vid tio och sen lyfter planet vid ett tiden. Så hela morgondagen går åt till att åka.
Hoppas jag har fått med mig allt jag behöver. En vän sa innan: Ta med dig pass, visakort och underkläder sen fixar du resten där. Men dej det fungerar inte riktigt för mig, vill ha med mig mina favvisar och en massa nytt.
Kameran och Ipoden är laddade så jag ska nog klara veckan utmärkt.

Jag kom nyss hem från Lödde, har haft min efterlängtade kväll med Ida. Jag åkte hem till hennes familj och satt och snackade med dom tills Ida kom hem. Känns så skönt med den familjen, alla är verkligen guld värda och jag känner mig så välkommen. Tänk vad jobbig det hade varit att åka hem till en kompis och vänta tills den kom hem och samtidigt inte känna sig välkommen. Men så är det icke med familjen Ida.
När Ida väl kom hem stck vi ner och handlade mat och körde ut till Barsebäck och åt. Mysigt men kallt.
Sen åkte vi och handlade lite och hyrde film som vi såg hemma hos Idos.
Underbara kväll.

Här är en fin bild på mig och Ida från Bulgarien 2006.
Då va vi bara små töser, nu är vi stora kvinnor.


En mycket speciell resa. Men den gav mig världens bästa vän!
Utan Bulgarien hade vi kanske inte funnit varandra på detta vis.



Vi föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0