Oj oj oj

Vad jag har varit kass den senaste veckan, eller egentligen de senaste två veckorna, sist jag bloggade förutom när Ida blev mormor va ju på Öland. Så dåligt av mig coh det syntes på min statistik kan jag lova.

Den senaste tiden har varit upp och ner, jag har mått bra men ändån inte. En massa blandade känslor för allt.

Nu är alla studenterna förbi och jag hade det allra roligast på Lottas. Kanske för att jag då fick umgås med mina närmaste vänner. Veckan innan Lottas student va vi inne i Lund och kollade på hennes bal, vipans bal. Helst sjukt att det redan gått två år sedan vi tog studenten och hade bal. Men alla va så himla fina. Under det kommande året ska jag och Ida hitta varsin 91:a så att vi också kan få gå på bal nästa år. Jaaa:) Men alla studenterna va riktigt trevliga i år.

Förra veckan träffade jag en massa vänner och umgicks. Har ju inte så mycket tid att träffa alla från klassen och Önnestad längre, så det kändes bra att få träffa några av dom.
Och i fredags blev det en lugn kväll med film efter jobbet. Ville sova tidigt för att orka med lördagen. Och det lyckades jag med, även om jag fick ett trevligt samtal på natten som höll mig vaken en stund.
Igår, lördag va det min och Idas dag. Vi skulle åka till Trelleborg och shoppa o kolla fotboll. Det har vi bestämt sen evigheter tillbaka. Men varför Trelleborg? Jo för att på Gran Canaria träffade vi ett gäng och några av dessa spelade fotboll i Trelleborg och skulle möta Lödde igår. Matchen va bra även om Lödde inte vann, men det va tur att dom inte gjorde fler mål. Det blev en snabb tur på stan också och vi hittade några fina saker. Jag som egentligen inte skulle shoppa, eftersom jag har handlat en massa massa massa nya kläder denna veckan. Och igårkväll åkte jag och ida på äventyr, vi är helt sjuka. Men roligt hade vi:) Kvällen avslutades på en fest i Malmö tillsammans med killarna från Trelleborg. Kan säga att en där är nog väldigt förälskad i min vän... Håller tummarna för han:)

Idag har jag jobbat och umgåtts med familjen på kvällen och nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart sova.



Tack för igår Bästa Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0