Underbara dag

Denna dagen hade jag längtat efter, men den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Skulle träffat Ida hela dagen, men hon va tvungen att jobba. Ibland är chefer för kassa.
Men vi ska ses ikväll istället. Så då blir det en massa skoj då!

Imorse gick jag, mamma och pappa ner till stranden och solade ett par timmar. Gött. Vädret är helt underbart idag. Efter en stund kom Andreas och NIkkie ner där och då fick den lilla busen bada. OCh hon simmade för första gången. Så nu luktar det bara blöt hund i hela lägenheten. Nu har jag precis käkat lunch och snart ska jag och pappa åka till Lödde, jag tänkte handla det sista inför semestern. När jag sen är hemma igen blir det till att packa för fullt så att jag är helt klar innan kvällen.

Hoppas ni har det lika bra som jag denna soliga dag.
Nu drar jag ut och inte ska jag glömma brillorna.  
                  . SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0