1 maj

Glömde visst bort att blogga i onsdags, skulle ju skriva om hur det va i Önnestad. Men jag har haft fullt upp. Och nu har jag glömt bort hur det va... Nej, men för att göra en lång historia kort: Jag hade en rolig dag där. Fick teckna lite på nytt, träffa alla, åka in till stan, shoppa & äta kinamat. Med andra ord, en toppen dag med härligt sällskap.

I onsdags kom Cecilia hem till mig tidigt för vi skulle åka till Lödde, för lite shopping (idag igen), fika och tatuering. Hittade två fina tröjor som jag köpte, sen bar det av till systemet för mer shopping. Sen köpte vi fika och satt ute i solen och åt, härligt. Solen är verkligen en kär vän som alltid är välkommen. Och efter ett par timmar där åkte vi till tatueraren. Jag hade bokat tid till Cecilia i januari och nu va det dags för henne. Jag ville också. Så jag va tvungen att fråga om hon inte hade tid till mig också. Jaaa, det hade hon:) Så jag fick en ny tatuering på handleden och Cecilia en på foten. Så nu är vi pyntade och fina. Efter det åkte vi hem till Ida och grillade och hämtade tält till gårdagens fest:)

Ja och igår blev det en riktig kanon dag. Öppnade första cidern klockan halv tio sen fortsatte det hela dagen. Åkte hem till Ida vid nio, där åt vi frukost tillsammans. Sen åkte vi in till stadsparken i Lund, jag, Ida, Emelie och Markus. Och det va vi ju inte ensamma om. Herrejävlar med folk... Men trevligt va det. Fast ändån för mycket folk, vad gjorde alla där, jobbar ingen liksom? Efter några timmar där åkte vi hem för att göra vid oss inför kvällen. Sen tillbaka till Lödde efter en snabb tur hemma. Där kom jag hem till en sovande Ida. Efter att hon vaknat  till liv grillade vi och drack. Sen började folket dropppa in. Blev en sjukt rolig fest med trevligt folk.
Synd bara att Ida inte kunde va med hela kvällen, hon hade huvudvärk och fick gå och vila, jag sprang in och ut till henne med skvaller istället. Så att hon blev uppdaterad.
Jag är riktigt nöjd med dagen och kvällen, speciellt runt 01- tiden:) Hihi

Idag vaknade jag tidigt, då bröt helvetet loss, när jag berättade för pappa att jag tatuerat mig igen. Han blev inte så glad, och sa att nu trillar dom dit en efter en. Sen fick jag lova att inte göra fler tatueringar... Så nu är det stop. Fast det gör inget, för nu vill jag inte ha fler eller jag vet inte vad det skulle va i så fall. Jag har redan den finaste jag kan ha:) Min tatuering som jag gjorde förra sommaren med Ida. Soulmates för alltid<3
Sen åkte jag till Lödde för att städa upp efter igår, men duktiga Lotta hade redan gjort det mesta. 
Så efter en stund hos dom åkte jag ner till Center Syd med Mamma. Köpte klämmor och strumpebyxor till imorgon. Vill egentligen inte ha strumpebyxor, kommer att va sjukt varmt, men mina ben ser inte riktigt kloka ut. Bleka och fula som dom är. När jag kom hem igen somnade jag i två timmar, helt slut.
Imorgon ska jag på bröllop, min farbror gifter sig. Så underbart med kärlek:) Mamma har gjort brud o tärnbuketterna idag, dom blev sååå fina. Jag vill också. Kanske bäst att hitta en man först..

Nu ska jag titta på film, sen måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon, bröllopet börja i kyrkan klockan två, men vi ska köra redan halv elva, klara och fina.
Såå ha en underbar helg mina vänner och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: ida

Hihi, härligt där vid 1 tidet ;) Jag har pratat med han om vad ni gjorde..

Älskar dig babe!

2009-05-02 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0