21 år

Då var man 1 år äldre och 1 år rynkigare.
Hade en jättebra födelsedag igår. Började med skönsång och presenter av mamma, pappa, Andreas och Elin. Sen kom Ida till mig och fikade. Mysigt:) Fick mycket fina presenter av henne också. Blev jätteglad.
Sen åkte vi till Lödde och jag shoppade loss på Gina Tricot. Men hela min shoppingtur på Center Syd var minst sagt stressig. Efter det åkte jag hem och tog det lugnt. Senare på kvällen åkte jag till Lödde för att hämta Ida när hon slutade jobba. Körde dit, så det va min första körrunda på 3 månader, har inte fått köra förut, eftersom jag blivit opererad. Men igår körde jag igen och jag överlevde och det gjorde alla andra också som jag passerade. Sen åkte vi hem till mig och åt en god födelsedags middag med familjen, en sen sådan då middagen var klar halv tio.
Men hade trots all stress en riktig toppendag, kan ju bero på att jag firade den med mina favoriter.

Helgen har också varit hektisk, började jobba igen i torsdags och jobbade tors-söndag. Gick bra, riktigt kul natt va tillbaka.
I fredags kväll träffade jag mina gamla klasskompisar från gymnasiet. Roligt roligt. Några av dom har jag inte träffat på 1,5 år. Fast det kändes som förra veckan. Vi träffades hemma hos Linn och festade och spelade spel.

I lördags kväll firade vi mig med släkten. Såå roligt att fylla år:)

I söndags va jag trött efter jobb och det lugnt efter jobb och längtade till igår. Jag är som ett barn fortfarande när jag fyller år.

Nu är jag stressad igen, men va tvungen att blogga lite ändån. Ska snart ut på promenad med Nikkie sen iväg. Och ikväll ska jag kolla när Ida tränar fotboll för första gången på flera år. Spännande:)

Måste klä på mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0