Dags för sängen...

Nu va syskonkvällen slut...
Vi kollade på film, my best friends girl. Men som jag skrev tidigare, så somnade jag och missade ganska mycket.
7 ungdomar i huset är för mycket, tur att vi inte bor så alltid, hade inte klarat det allt för många timmar, det va bröderna med flickvänner, Ida, jag och J.
Nu ska vi sova. Jag och Ida sitter i sängen med varsin data, har ingenting att prata om. Hihi
Bara igår som jag hade SÅÅ mycket att berätta.
Ska bli riktigt najs att sova, synd bara att vi måste ställa klockan.




Idos och jag i Stockholm i höstas.





Och föralltid Soulmates och bästa vänner<3
Du är verkligen den bästa och får mig att må så bra, varje dag.
(Utom på morgonen ibland, då vi båda har så jäkla dåligt morgonhumör)

Du er verkligen min beste ven.
(läs danska)








Kommentarer
Postat av: ida

Älskar diiiiiiig!!!!!!!!

2009-05-17 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0