.

Här sitter jag i soffan hemma och kollar criminal minds. Bredvid mig sitter min BFF:) och i andra soffan min broder.
Imorse skulle jag till sjukgynasten, men lyckades försova mig, så jag missade min tid där. Riktigt jobbig morgon. Sen har jag varit och jobbat. Och direkt efter jobb körde jag och hämtade Ida i Lödde. Vi skulle handla mat till lördag kväll.
På lördag ska jag ha födelsedagsmddag och har bjudit hem några riktigt goa vänner. Synd bara att alla inte kunde.
Hoppas på att Matte ställer upp som servitör. Bar överkropp och fluga, kan man önska sig mer?

Vi ville egentligen gå på bio ikväll, men det fanns ingen bra film i Lund. Så det blev tv istället.
Imorgon ska vi till skogen och promenera med hundarna. Ska bli mysigt. Efter det ska Ida jobba och jag hem och göra vid mig för kvällen. Sen åker jag tillbaka till lödde och hämtar Ida när hon slutar. Sen blir det FEST hela natten.
Ska bli riktigt roligt att gå ut imorgon. Va en evighet sen jag va ute känns det som.

Nu har jag inget mer att berätta.
Puss Puss Puss

PS. BFF= Best friends forever, och det är då Jag & Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0