FRAMME

Vi har haft kul på fyran hjul!

Nu är vi framme, vi klampade in genom dörren, kissnödiga & hungriga.
Tur hade vi handlat med oss mat från mc donalds i kalmar.
Vårt samtal i driven:
Hej! Jag vill ha mat. (så beställde vi mat)
Jag: Vad fick vi för dricka?
Hon: 1 cola och 1 fanta
Jag: Jag vill inte ha nån coca.
Hon: Ehhh?
Jag: Jag vill ha två fanta
Dom måste ju lära sig skånska

I bilen upp började kasettspelaren ryka, vi trodde det skulle börja brinna. Men nej, tur hade vi.
Nu ska vi ha lite siesta sen ska vi in till Kalmar och SHOPPA. Blir till att söka jobb imorgon istället.
Det gick snabbt att köra upp tyckte Ida, jag blev trött.

Hörs igen senare. En Puss till mamma som jag vet läser.

Puss Puss
P.P & Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0