Fredag.

Precis kommit hem från en dag på jobb. Riktigt stressig dag, men vi hann ändån med en hel del. Jag ville göra brownies som vi skulle sälja, så jag gjorde dom, men jag ville göra dom fina. Men chefen tyckte det tog för mycket arbetstid, så fick kladda på chokladen istället... Fast dom blev najs ändån.
Sen hade vi besök av dom engelska asfaltsläggarna, så då gäller det att hålla i sakerna. Några riktigt snuskiga personer hade bajsat på fönsterkarmarna på hotellet och märkesmagasinet. Sjukt, hur tänker dom? Stackars den som fick städa rent. Det borde dom gjort själva...

Nu ska jag vila lite, sen hoppas jag att min bror kommer hem och säger att jag får låna hans bil. Vill till Ida ju.
Varför har man ingen egen bil?? Ahhhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0