Full & bakis.

Fyy fan vad vi va fulla igår & fy fan vad jag é bakis idag. Nu låter jag som en riktigt fjortis. Men det är bara sanningen.

Igår bjöd jag hem några vänner för att fira min födelsedag. Vi åt en god middag som jag och Ida lagat. Efter många kryddningar blev den inte så tokig, sen bakade vi rosa muffins.




Sen bladade vi drinkar och väntade på att dom andra skulle komma. Och vid sju dök dom upp:)



Vi åt och hade det trevligt och sen tittade vi på Eurovision, lite mycket arg är jag. HUR KUNDE MALENA HAMNA NÄSTAN SIST. Vad lyssnar folk på egentligen, ingen bra smak.


Vid tio åkte några av tjejerna hem. Och vi fyra som va kvar festade vidare. Då bestämde vi även att vi skulle gå ut. Jaaa vad roligt:)
Jag, Ida och Cecilia blev det som gick ut. Ringde min storebror, men han va inte så sugen på att skjutsa in oss. Så istället ringde vi min lillebror och han och J körde oss. Tur att man har snälla brödrar.
Så lite över tolv kom dom och hämtade oss. Vi skulle till slagt men ändrade oss på vägen och åkte till KB istället, bara för att Idas ragg och hans kompis va där. Så vi kom dit fulla och glada, betalade inträde, hängde in jackorna och gick på toa. Sen kom messet, att dom inte va där längre. Vad skulle vi göra där då? Inget, så vi tog jackorna och gick. Jag tyckte att det va sjukt onödigt att ha betalt inträde för att va där i fem minuter, så jag frågade han som tog betalt om jag kunde få göra en reklamation. Och snäll som han va sa han att det va lugnt och gav oss pengarna tillbaka. Sjukt snällt, det är sånna männsikor som gör en glad. Såå han fick en stor kram och jag va nöjd.
Vi tog en taxi till Slagt. Måste hälsa till taxicaffisen, då vi berättade för honom att jag har en blogg. Ida tog en lapp och skrev petronellap.blogg.se och satte vid hans förarbevis. Haha, undra hur många som såg den, eller om han slängde lappen kanske.
Hade riktigt kul på Slagt, dansade en massa till goa schlagerbitar ett par timmar.
Sen kom lillebror och hämtade oss igen och körde hem oss.
Chrille sa en sjukt rolig sak:
Jag: Kör inte så fort. Polisen kan stå där framme.
Chrille: Undra vad han tagit mig för. För att jag kör för fort eller för att jag har två fulla fjortisar i baksätet?

Chrille körde oss till Lomma sen fick jag och Ida åka till Bjärred med J. Där blev det en liten roadtrip in på en liten gata. Haha
Resten vill jag inte berätta om. Men vid halv sex gick jag och la mig. Skönt skönt skönt.


                                                        Best Friends<3

Vaknade några gånger imorse, men vid halv ett gick jag upp och åt frukost med Andreas och Elin. Sen promenerade vi ner till sommarkiosken och köpte glass. Och efter det åkte vi till Lödde för att hya film.
Så ikväll blir det film och middag med Ida, Andreas, Chrille, Elin och Erica. Men jag lär somna.

Måste berätta att fredag kvällen också va helt perfekt. Jag och Ida festade i Landskrona. Först drack vi och åt lite hemma hos henne, sen gick vi till Matte och fortsatte förfesta. Dit kom också Alex:) Vi spelade spel och blev lagom onyktra, sen gick vi ut, till två olika ställen.
Efter dans och mer dricka gick vi hem till Matte för att sova.
Och det va riktigt gött. Riktigt gött.

Hoppas du också haft en toppen helg.
Tack Ida, Anna, Linda, Rebecka, Cecilia och Helena för presenterna och för att ni ville komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0