gästinlägg igen av Ida Wallin.

Godkväll allihopa!

Hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll. Det har vi haft.
Vi var här och förfesta lite, sen tog vi en taxi med Arne in till Kalmar. Arne va riktigt trevlig, en söt liten prick. Men det var lite synd, för han hade inga barn och ingen fru :(

Hoppade av taxin vid Bistro, eller vad det heter. Då kommer PP på att hon har skickat med fel Alex hela kvällen. Stackars PetronellaP. Hon började gråta, och var jätte ledsen. Fick trösta henne och sen var allting bra igen. Nä, nu ljög jag. Jag bara skrattade hela tiden. Då började Petronella gråta ännu mer... buuhuuu!!!!

Nej, men lite allvar kanske.
Jag glömde min mobil i taxin. Vi ringde upp taxibolaget och berättadet men dom sket i vilket. Idioter! Fick låna en mobil av en super snäll påg och vi försökte ringa taxin. Men ikke sa nikke, dom ville inte prata med oss.
Sen fick vi ringa mobilen och då svarade Arne. Snäll som han var, körde han tillbaka och lämnade mobilen till mig. Tack Arne!!

Trevlig kväll på Bistro. (?) Men lite konstigt folk. Men vi hade skoj och dansade litta.
Sen blev det dags för oss pensionärer att åka hem. Precis när vi skulle gå så skulle jag säga hejdå till den snälla killen som låna ut sin mobil. Då erbjöd han sig att skjutsa oss hem. Vilket vi inte kunde tacka nej till.
Super snällt av honom! PANNA!
ja det var vad han kallade sig. Kommer inte ihåg hans riktiga namn, men jag är ju sjukt dålig på namn så det e inte så konstigt.

Nu e vi hemma och har nyss ätit mackor. Gött som fan var det.
PP gråter lite i sin säng just nu, Hon e ju så kär!!
Kan tyvärr inte hjälpa henne med det, för jag e ingen kille. Men hade jag varit det så hade vi nog varit tillsammans.

Nu ska vi lägga oss och kolla film.
Ha det så bra.

Vi hörs imorgon.
Kream Ida Wallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0