God natt, sov gott

Klockan är snart halv elva denna söndagskväll och jag är helt slut. Helgen har varit bra, men inte överrolig.
I fredags lekte jag med Ida, åkte till Landskrona, lånade Mattes lägenhet och sov i dubbelsäng. Vi hade ju planerat att gå ut men det sket sig ganska mycket. Vi valde att hellre stanna i hans lägenhet än att gå ut. Så roliga va vi:)
Men vi hade det kul. Tittade på en dålig film, jag somnade på soffan sen gick vi och la oss och kollade på One tree hill. Mycket bättre.
Och i lördags morgon va vi uppe tidigt, sen körde vi till Lödde. Jag lämnade Ida, sen köpte jag bullar och åkte hem o åt en goo frukost med familjen.
Sen va det bara slappedag och jag sov mest, sen klockan fyra började jag jobba och slutade tio. Inte alls roligt att jobba en lördagkväll. Det är så lugnt att det blir tråkigt...
Idag har jag också jobbat, men idag jobbade jag morgonpasset och slutade fyra. Då kom mamma och pappa och hämta mig, vi handlade sen åkte vi hem.
Nu ikväll har jag kollat TV också har mamma klippt mig och för det fick hon massage. Så snäll jag är!!
Och nu ska jag sova.

PS 1. Längtar till helgens äventyr, torsdag till söndag:)
Måste bara skriva mitt CV först.

PS 2. Varför finns det så många otrevliga männsikor. Förstår dom inte att dom sårar?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0