Ida<3

Ida är verkligen den bästa vän man kan ha. Jag är lyckligt lottad att ha henne som vän.
Hon är underbar, fantastisk, rolig... Ja hon har allt som den bästa vännen ska ha.
Jag älskar henne så mycket<3 föralltid. Det är en sak som är säker.

Folk brukar fråga mig hur jag kunde göra en tatuering med en vän. Och svaret är, det va inte så svårt.
Om vi en dag skulle bli ovänner, vilket jag inte skulle klara, så har vi ändå haft den bästa vänskapen tillsammans. Jag har aldrig ångrat att vi tatuera oss tillsammans och det kommer jag heller aldrig att göra.

Alla har säkert en bästa vän, och då vet ni också hur fantastiskt det är och hur bra man mår.
Jag har många underbara vänner, men med Ida kan jag verkligen dela allt (inte killar då va).
Hon vet allt!




Älskar dig bästis.

Kommentarer
Postat av: ida

åhh DU e bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR DIG

2009-05-19 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0