Måndag kväll

Sitter på samma ställe med samma position som igårkväll när jag bloggade. Jag och Idos har längtat hela dagen tills vi fick sitta här med våra datorer igen.
Imorse var det dags för sjukgymnasten igen. Lyckades med att inte försova mig idag. Bra jobbat. Tur att Ida va här och drog upp mig, hon skulle till jobb, så då fick jag också gå upp.
På vägen in till Lund och hem igen lyssnade jag på mina nya låtar på Ipoden. Ida la till nya låtar för några dagar sen, tur va det, annars hade jag inte använt den idag. Köpte den för två år sen, har använt den max 10 gången eftersom jag bara haft skitmusik. Men nu ska jag bära den med mig överallt. Såå tack bästis.

Efter mitt besök där med en massa träning åkte jag hem, duschade och gjorde vid mig, tog en promenad med Nikkie och sen va det dags för jobb. Sista dagen imorgon som mammas vikarie.

När jag hade en halvtimme kvar på jobbet kom Idos. Hon fixade nytt körkortstillstånd, så nu jäklar ska hon ut på vägarna. Hoppas hon får sitt körkort snart. Måste ju ha det till Öland.
När jag slutat åt vi falafel i bilen och körde sen till Rebeckas nya lya. Riktigt fint ställe.
Där blev det lite kafferep och paj, och en massa massa massa prat. Bestämde in en träff den 6 juni, då ska vi ha sexparty och jag ska köpa en massa. Om jag ska:) Kan va bra att ha.
Också bestämde vi en tur till Malmö för en drink nästa vecka. Ska spana in alla snygga killar. Ohh yes!
Efter kafferepet åkte jag och Ida hem till mig, halv kollade på en film, som inte va så bra, så vi såg inte så mycket. Och nu sitter vi här, trötta och ska snart sova.

Imorgon ska jag städa lägenheten. Måste va rent och fint när mamma och pappa kommer hem.

Längtar som bara den till nästa vecka. Torsdag till söndag åker jag och Ida till Öland. Ska festa och söka jobb.
Nu är det bara tre månader kvar tills vi flyttar dit. Längtar...


Sov gott mina kära vänner. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0