Sugen på något gott...

Ha!! Där tror ni allt att ni vet vad jag syftar på... Men nej, jag är otroligt godissugen. Har redan tryckt i mig en tallrik natchos, choklad, lakrits och ett kinderägg, sen jag kom hem klockan tolv. Och då har jag gått en promenad med Nikkie på 45 min, sovit 1 timme och duschat... det betyder att jag inte haft så mycket tid, och att jag bara tryckt i mig det för att försöka stilla suget.
Eller så är jag inte nöjd?!

Nu ligger jag på min favoritplats och skriver. Luktar gott gör jag också eftersom jag duschade för bara en liten stund sen. Trött är jag också.

Igår kom mamma och pappa hem igen. Äntligen kände jag först... men sen ville jag att dom skulle åka igen.
(nu öppnade jag en ny godispåse, klarade mig inte utan längre). Tillbaka till igår, jo mamma och pappa kom hem igår natt vid två tiden, sen satt jag uppe till tre och pratade med mamma. Sen somnade jag, men vaknade igen någon timme senare och trodde att jag skulle dö, att det va krig nere på gatan. Men efter en stund kopplade jag att det åskade ute, att det inte var några pistolskott. Sen lyckades jag somna om igen. Vaknade igen vid nio, denna gången va jag arg och irriterad, eftersom jag vaknade av att pappa pratade ute i vardagsrummet.... Jag skrek att han skulle va tyst och bankade i väggen. Sen tog det ett tag innan jag blev på gott humör igen. Hatar att vakna av att någon pratar.

Sen åkte jag till Lödde och mötte upp Ida och åt en glass med henne, efter det skulle jag gå och få naglarna fixade. Sen skulle jag åka in till Lund men jag missade bussen för att det tog längre tid att göra naglarna än jag trodde. Så jag gick in till Ida, hon hade börjat jobba och där väntade på nästa buss. Då bestämde vi att jag skulle åka med henne hem på kvällen... Roligt:) Så vid halv fem åkte jag in till Lund och fikade med Henrik. Mycket trevligt, va ju typ ett år sen jag träffade honom. Eller vi fikade egentligen inte för jag kom in till Lund och tjatade om hur hungrig jag va. Så jag fick mat. Bra!
Efter mat och trevligt sällskap åkte jag tillbaka till Lödde, gick in till Ida. Då bestämde vi att jag skulle gå och handla mat... Men vi skrattade mest åt hur vi skulle betala, Jag hade typ 80 kronor på mitt kort och Ida 65 på hennes. Så jag fick kila till Matte och tigga lite pengar. Då lyckades jag få ihop en påse med lite mat.
När dom slutat jobba, Ida och Matte åkte vi hem till Matte och lagade mat. Och kollade film.
Nu vet jag att jag har en ny person som läser min blogg och som gärna kopierar...

Sen inatt kilade jag och Ida hem till henne och tittade på one tree hill och somnade.

Idag har jag inte gjort mycket, mer än handlat frukost med Idos, gått hem till Matte och ätit. Sen åkte vi till Lödde, Ida skulle träna, Matte skulle jobba och jag skulle hem.

Ett kinderägg till tack.
(vilken tur att jag har två kvar)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Snäckan!

Klart, man får ju göra lite reklam:)

Hur e det?

Jag jobbar till 15 på lördag och börjar 15 på söndag:) Helaaaaa dagar! Super skoj:) Sen har jag en tenta på måndag morgon i 6 timmar så är ju sådär kul att jobba söndag kväll=/ Menmen..

Kramis

2009-05-21 @ 18:26:29
URL: http://charlottea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0