Till Malmö.

God morgon.

Jag är på riktigt gott humör idag, fast det regnar. Också är jag sjukt hungrig, men är rädd för att vi inte har något gott hemma till frukost.
Har hunnit med att göra en massa nu på morgonen... Läst bloggar, kollat facebook (är lite arg, nej mycket arg) och flyttat över pengar till kortet för jag ska in till Malmö idag. Najs, men det kunde varit lite bättre väder för en runda i stan.
Kanske inte va så mycket jag har hunnit med, men ni ska tänka på att jag bara varit vaken en halvtimme.
En sak förstår inte jag. Jag är lite konstig. Igår va jag tvungen att gå upp senast halv tio, när klockan ringde va jag trött och sur för att jag inte fick sova längre. Men nu imorse hade jag världens chans att sova länge, men vad gör jag, jo jag vaknar kvart över nio olch vill inte sova mer... Jag förstår inte. Dagens dilemma:)

Nej nu blir det frukosten, en skön dusch sen måste jag välja kläder för dagen. Skulle vilja ha ett linne som jag impulsköpte i fredags men det känns för kallt. Så får se vad det blir:)
Idag ska jag iallafall shoppa. Först ska jag åka till Lund och möta upp Rebecka sen åker vi tillsammans till Malmö...

Ha e fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0