Tröttis

Igår kollade jag på när Ida tränade fotboll. Hon va riktigt duktig. Men helt slut:)
Fick också se en skymt av...:)
Efter det åkte vi hem till mig, jag, Ida och Elin. Köpte med oss Mcdonalds som vi tryckte i oss när vi tittade på Eurovision.
Bra jobbat Sverige.

Denna dagen har bara försvunnit. Vaknade ganska tidigt och gjorde frukost till mig och Ida. Sen gjorde vi vid oss för att ta en promenad med Nikkie ner till sommarkiosken och äta glass. När vi satt och åt frukost va det himla fint väder och solen sken, men vad hände när vi kom ut? Jo solen fösvann och det blev kallt. Men det hindrade inte oss.
Vi ville helt enkelt ha en glass.
Efter den goda glassen, eller ja halvgoda, så promenerade vi hem igen. Då va Nikkie helt slut och galen.
Vaknade förresten av att Sofia ringde imorse. Blev ett mycket kort samtal.
Jag: Hej
Sofia: Hej babe, oj sover du, väckte jag dig?
Jag: Ja
Sofia: Förlåt, vi hörs senare istället.
Hejdå!
Detta va klockan åtta. Jag är inte SÅÅÅ morgonpigg att jag är vaken så tidigt om jag inte måste. Så nu ska jag ringa henne, nu är jag pigg för att prata.
Sen har jag varit och jobbat lite extra idag för mamma. Kom hem för en stund sen, men har hunnit med att laga mat till mig. Så duktig jag är. Snart jag jag lägga mig på soffan och kolla tv, tycker att jag är värd det.

Nu är jag helt ensam och det tycker jag inte om. Eller Nikkie är också hemma och tar hand om mig.
Hon är nog leksugen nu. För hon hoppade precis upp till mig. Så innan soffan får jag väll leka lite med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0