The wedding.

Jaa, igår gifte han äntligen sig, min farbror. Dom sa ja till varann kl 14.30 och det var precis att jag och min kära familj hann i tid till kyrkan.
Vi lämnade Bjärred innan elva, i god tid. Men på vägen upp till Ljungby missade pappa avfarten till E4 plus att han var tvungen att tanka och senare för att handla en hamburgare. Alltså är allt som vanligt... Hur god tid vi än är ute är vi alltid sist. Vi kom fram till stället vi skulle sova på vid 13.30, då skulle pappa och mina brödrar byta om till kostymerna. Och vi andra stod och stampade. Sen körde vi i världens fart till kyrkan och parkerade bilarna klockan 13.50. Då ringer Mats, min farbror och frågar när vi kommer... Pinsamt, men alla är nog ganska vana:)
Det va otroligt fint i kyrkan och jag kunde inte hålla tårarna borta....


Efter kyrkan var det middag och bröllopsfest  i en lokal en liten bit från kyrkan. Allting va jätteroligt och det är verkligen en minnesvärd dag. Pappa va så otroligt glad och mallig hela dagen, då många av gästerna trodde att pappa var Mats lillebror, pappa är 44 och Mats 32 alltså 12 års skillnad. Så förstår inte riktigt hur folk använder ögonen. Men pappa växte och var stolt. Haha




Idag har vi kört hem igen, lite slitna hela högen. På vägen hem körde vi inom mormor och morfar för att hämta Nikkie. Där spelade jag, Erica, Andreas och Chrille lite badminthon, men det gick inte så bra för oss. Sen blev det pannkakor för hela slanten innan hemfärden. Smaskens.

Och nu ikväll ska jag ta det så lugnt som bara möljigt. Har varit en toppen helg och jag är trött...


Kommentarer
Postat av: ida

Vad fina alla va! pussar

2009-05-03 @ 18:57:57
Postat av: Candy

ååh ni var ju jäääääätttttttttteeeeeeefina! :D

2009-05-16 @ 11:08:37
URL: http://malenapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0