Ska bli skönt att sova.

Kära bloggläsare.

Nu ska jag berätta för er om min braiga dag. Va ju på riktigt glatt humör imorse som jag skrev tidigare. Duschade och gjorde vid mig för att sen ta bussen till Lund. Pratade med Ida innan frukosten och då bestämde vi att hon också skulle följa med på shoppingturen. Så vi träffades på bussen och åkte till Lund för att möta upp Rebecka. Skulle träffa henne vid Sofiagrillen och jag och Ida va där fem minuter innan vi skulle träffa Rebecka, så då passade vi på att äta. Åt korv med mos, men hann inte äta så mycket innan Rebecka kom så det mesta åts i bilen...

På vägen till Malmö berättade jag för dom att jag ville noppa och färga ögonbrynen på salong. Så direkt när i kom till Malmö letade vi efter en salong, den första kunde inte hjälpa oss men på andra salongen fick vi tid två timmar senare (Rebecka också). Kostade bara 125 kronor och jag blev överlycklig, jag trodde typ att det kostade 500. Sen sprang vi runt på stan och shoppade, jag hittade en massa fina saker. Ett blått & vitt linne, ett par rosa korta chinos/shorts, en tröja, ett armband, nagellack, läppglans och en annan tröja/ linne. Är riktigt nöjd. Provade allt nu när jag kom hem och det satt perfekt, provade inte det i affären, brukar oftast inte göra det då jag är lite lat och tycker det är jobbigt. Sen var det dag för det här med ögonbrynen. Ja vad ska jag säga om det?! Det blev mörkare kan man säga.
Tar nog ett par dagar innan jag kan vänja mig, syns stor skillnad, men dom andra sa att det såg bra och naturligt ut så jag får hoppas på det!
Kvinnan som gjorde det va mega trevlig. Så flera pluspoäng till henne.

Efter besöket på salongen sa vi adjö till Ida som skulle hemåt och jag o Rebecka åkte tillbaka till Lund. Där gick vi till Tatung och åt kinamat, riktigt gott. Jag åt tre små rätter, min favorit, och friterad ananas med glass. Sen va jag verkligen proppmätt och kunde knappt andas.
På restaurangen kom vi in på djur och började prata om våra olika husdjur. Och Rebecka berättade att hon för ett tag sen fick reda på att hennes kanin Milla egentligen är en Mille:) Ganska rolig berättelse.

Sen var det min tur att åka hemåt och nu har jag varit hemma ett tag. Nu har jag kollat på The Mentalist, ja han är bara för snygg:) Någon som kan fixa ihop oss två, Patrick Jane och jag alltså!?

Nu ska jag sova och drömma om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0