Vaken!

Jag är redan vaken, förstår inte varför jag alltid ska vakna så tidigt när jag ändån är ledig. Men men...
Ida ligger fortfarande inne i sängen och dregglar på kudden, hon sover alltså.

Hade en riktigt riktigt rolig kväll igår. Jag & Ida va själv och förfestade igår, men det spelar ingen roll för vi har så roligt tillsammans och det känns som att vi är minst tio personer tillsammans. Vi hällde i oss en massa vin och gjorde mest vid oss hela tiden när vi förfestade. Men snygga blev vi:)
Tyvärr kan jag inte lägga upp någo bild, för dom är bara uppladdade på Idas data. Men gör det senare!

Alltså jag trivs riktigt bra i min nya frisyr. Det känns som att jag haft det så här lääääängeeee. Men nej, det är ju inte ens 24 timmar sen jag kippte av det. Men det är kort, jag kan ju inte ens sätta upp det. Men det gör inget, för Ida sa att jag passade jättebra i det:) Så då blev jag glad. Ska hem och visa upp det för familjen imorgon.

Vaknade förresten av att min lillebror ringde imorse, men jag hörde knappt vad han sa... Här är ju så dålig täckning, så får ringa upp han om en stund igen.

Förresten jag grät inte igår. Såg att Ida skrivit ett inlägg inatt när vi kom hem. Men jag va sjukt nära. Som jag gjorde bort mig. Jag skäms så otoligt mycket, jag vet ju att jag har två Alex i mobilen så varför lyckades jag skicka typ 20 SMS fel?
Hoppas Alex 1 glömmer det...

Också hoppas jag att solen tittar fram idag, så att vi kan lägga oss i solen och slappa i eftermiddag. Men det blåser som attans.
Vi hörs!
Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0